woensdag 3 oktober 2012

Haken in Griekenland 2

Prachtig weer, uitzicht op zee, haakwerkje mee naar buiten & haken maar...
Zo zitten de Griekse vrouwen van Telendos. Hun klosje garen ligt in een mandje, zodat het niet vuil wordt.


 Heel fijn haakwerk. Wat het precies gaat worden ben ik niet achter gekomen, maar het wordt een groot project; "volgend jaar klaar" zei ze.


 De Griekse haaksters waren dol op ons haakkatoen en op de soft-grip haaknaalden. Binnenkort gaat er een pakketje naar hen toe.



1 opmerking:

  1. hallo bloggers,
    Ik wil al jullie bloggers bedanken voor de fanatastische ideen die ik gekregen heb voor miijn tuin ik heb net nieuwe bestratingen laten aanleggen nu wouu ik er decoratie voor gaan uittzoeken en heb mijn voor het eerst inspiratie opgedaan uit blogs mijn dank is groots aan uw alle :P
    spoedig volgt er een foto

    BeantwoordenVerwijderen