vrijdag 16 november 2012

Vondst op zolder

Vanochtend was ik aan het rommelen op de zolder van onze schuur. De vorige bewoners, oude mensen, hebben er van alles achter gelaten en alhoewel ik dacht dat we inmiddels alles opgeruimd, of ontdekt hadden, zag ik opeens een grote rol ijzerdraad aan de muur hangen.


Omdat we morgen op de Winterfair in Nieuwenhoorn (Hellevoetsluis) staan heb ik vandaag een "Lavendel & Papaver"-dagje. Lekker veel tijd om de hele dag voor te bereiden voor de fair van morgen.Al helemaal in de stemming bedacht ik dat ik hiermee het hart kan maken uit het boek van José Bianca "Haken in Stijl". Het is even wennen hoe je het beste om het ijzerdraad heen kunt haken, maar als je eenmaal op gang bent, is het heel leuk om te doen!



Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten