maandag 25 november 2013

Hoooked at Home

Wat is het toch geweldig om te kunnen haken!
En dat niet alleen.
Ik vind het ook heerlijk om het anderen te leren, om te zien hoe de cursisten zich ontwikkelen en er een nieuwe hobby bij krijgen.

Twee jaar geleden gaf ik de eerste workshops vanuit huis, sinds april heb ik een eigen workshopruimte en een paar weken geleden ben ik zelfs verhuisd naar een groter pand met meer mogelijkheden. Heel veel mogelijkheden, zoals je hier kunt zien.

En om het geheel compleet en nog leuker te maken ben ik nu ook nog eens workshopconsulente van Hoooked at Home.
Ik ben blij dat ik deel mag uitmaken van dit enthousiaste team 'haak-juffen', die je verspreid door het hele land kunt vinden. Er zit er altijd wel één bij jou in de buurt.
Je kunt ons ook vinden tijdens evenementen in de stand van Hoooked, waar we regelmatig demonstraties geven.

Zo stond ik op de KreaDoe in Utrecht en liet zien hoe je kunt armbreien. Ik bedacht deze Ribbon XL sjaal die gemaakt is van drie kleuren. Hoe leuk is het dan om deze terug te zien op de Facebook-pagina van Hoooked?

Er is nu een speciale X-mas workshops, die je met eigen groepje kunt volgen. Bij jou thuis of in een workshopruimte, zoals hier.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten